19 Eylül 2009 Cumartesi

#EFSANELER, EFSANE CÜMLELER 1#



  • Doktorlar Sigarayı Bırakmassam Futbol Oynayamıyacağımı Söylediler,Bende Futbolu Bıraktım.(Johan Cruyff)
  • Bazı İnsanlar Futbolun Bir Ölüm Kalım Meselesi Olduğuna İnanırlar.Sizi Temin Ederim Ki Ondan Çok Çok Daha Önemlidir.(Bill Shankly)
  • Ahlaka Dair Bildiğim Ne Varsa Futboldan Öğrendim.Çünkü,Top Hiçbir Zaman Beklediğim Köşeden Gelmedi.(Albert Camus)
  • Tribünlerde Sizin yerinizde Olmak İçin Sağ Kolunu Feda Etmeye Hazır Binlerce İnsan Var.Çıkın Onlar İçin Oynayın.(Bill Nicholson)
  • Herkes Kendine Pahalı Arabalar Yatlar Alırken,Ben Bugün Livorno Forması Aldım.(Cristiano Lucarelli)
  • 1969 Yılında İçkiyi Ve Kadınları Bırakmaya Karar Verdim.Hayatımın En Kötü 20 Dakikasıydı.(George Best)
  • Tanrı Bulgar,Ama Hakem Fransız.(Hristo Stoickov)
  • Futbol 90 Dakikadır Ve Sonunda Almanlar Kazanır.(Gary Lineker)
  • Yorgun? Günde 15 Saat Çalışıp Ayda Bir Kaç Yüz Euro Kazanan Baba Yorgun Olur.Biz Değil.(Jose Mourinho)
  • %1 Gerçekleştiği Zaman %99'dan Daha Büyüktür.(Georghe Hagi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder