2 Eylül 2009 Çarşamba

HADİ CANIM !


Kazım,Elano'ya ''Bütün Brezilyalılar Fenerbahçe'de senin ne işin var Galatasaray'da.'' diye takıldı.Yıldız oyuncu da ''Ben İnter ile sürekli temastaydım. Mourinho ile sürekli görüşüyordum
Ama Galatasaray öyle bir teklif yaptı ki,Reddetmem imkansızdı.Aynı parayı verselerdi,Fenerbahçeye gelirdim'' dedi.
Haber,Habertürk Gazetesinden Senad Ok'a ait.En azından onun imzasını taşıyor.Yukarıdaki ufak pasaj ise,Haberin en dikkat çekici kısmı.Senad Ok'un kaynağı nedir, böyle bomba(!)bir habere nasıl ulaşmıştır,Bilemeyiz.Ama bu haberde en üzüldüğüm kısım Elano'nun sözleri,Demek Aynı parayı verseler Fenerde oynardın he,Elanocum. Galatasaraylı değilim ama, çok üzüldüm. Ben seni doğuştan Galatasaraylı bilirdim.Neyse,eğer haber doğruysa bile En azından bizimkiler gibi 50 milyon dolarda alsam oynamam dememiş dürüst davranmış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder